2009-05-28
 10:32:48

Sökes: Städerska/modell

Har varit dålig sen i Tisdags, både jag och Jens vaknade och kände oss dåliga.
Är det fortfarande, men hoppas det går över tills på måndag iaf...

Igår blev det en innedag förrutom på kvällen då vi skulle fota Johans motorcykel som ska säljas.
Jag hittade lite annat.

 


 


 


Nu håller vi på för fullt och bygger Fokusgalleriet.se så den ska väl kunna vara uppe så snart som möjligt hoppas vi, kanske dröjer nån vecka eller två. Sen kommer nog även jag byta blogg, men allt kommer annonseras först! =D

Som rubriken avslöjar så söker jag en modell, vill hitta en bra till att fota smycken. Har för mig att hon som städar vår trappuppgång är fin så jag ska kolla extra nästa gång och sen fråga henne om hon kan tänka sig det. Har några idéer på hur jag vill göra.

Är som sagt dålig idag, men vi ska troligtvis åka buss-tunnelbana-buss för att jag ska kunna kolla hur jag kommer åka till jobbet, byter inte till tunnelbana i slussen som förrut utan på ett annat ställe så jag vill kolla hur jag går där. Har bara 8 minuter på mig på måndag =)



♥ Kärlek ♥


CissiLalia
PUBLISHED: 2009-05-28, 17:21:41 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

vad fina ni e tillsammans=D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: