2009-05-25
 13:45:45

Liten fågel & stort ansvar

Jag glömde skriva i förra inlägget att jag just nu väntar på svar ifrån ett jobb jag har sökt som mediasäljare på en tidning, jobbet verkade väldigt bra när jag var där och hälsade på. Det var betydligt mycket  roligare arbete än vad jag först trodde för man är ute på möten och håller intervju och skriver sen en text som ska in i en tidning, så lite reporter blir man (äntligen!!!) =D

Så meningen med att jag skulle skriva det var för att ni skulle få samma väntan som jag...

Därför lägger jag in lite pausbilder här som jag tog idag =P




Telefonen ringde nyss, och javisst var det tidningen som ringde och erbjöd mig tjänsten =)
Så jag börjar på Måndag redan med utbildning mm, så ringde han igen och frågade om jag kunde vara den som hjälper de andra vad man ska tänka på när man fotar ute på mötena, bilder som ska komma med i tidningen. Så det blev lite extra timjobb där direkt =D

Jehoooooo, nu ska räkningarna bort, väckkk!!!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: