2008-10-28
 09:06:22

Äta på papptallrikar....

Var till NetonNet igår och köpte lite behövligheter, bla en kylare till min laptop, extra batteri till panasonicarna och ett zoomobjektiv till våra älsklingar =)
Lämnade även in min telefon så dom får kolla varför den muppar sig ibland.

 

Sen åkte vi till IKEA och letade tofflor, köksskåp och ben. Jag tittade lite på garderober också till lagret men skit vad dyrt det är!? För de fulaste och enklaste t.o.m
Vi tog med oss Lucifer, han hittade en kompis sen fick de ligga i korgstolar tills vi var färdiga på IKEA.

  

Sen bar det av till Bauhaus för att köpa fler flyttkartonger åsså hittade vi julgranskulor som vi inte kunde låta bli att köpa, vi är båda sugna på att julen ska komma nu så vi startar lite nu =P

Lucifer har verkligen gjort sig hemma här, jag har aldrig sett han såhär glad förr. Han går runt fötterna på oss hela dagarna och när man sitter på golvet så kommer han direkt och ska lägga sig på en, dreglar en full så man är dyblöt när han är klar. =) Han ligger här nedanför mig nu, jag sitter på golvet i skräddarposition, han åmar sig i knät... vår sötis...

Idag ska vi nog ut och fota lite =)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: