2008-10-27
 10:14:53

Deer Dajaryy!!

 
Besökte invigningen av nya Forum i Nacka och tittade i lite butiker, bl a NEW YORKER! Sååååå underbar affär! =) Kan handla allt därinne typ. Det var jobbigt för det var massa småbarn i hela forum, fattar inte vad som är så kul för dom därinne.
Sen såg jag min 3:e kändis! =D Käre Stig Ossian Ericson, även känd som Fader Foura i fångarna på fortet!

Den bästa bilden jag fick var ett ordetligt smajl i profil.



  
Nu har jag slutat på Predictive Sales för att helt satsa på företaget igen. Det funkade inte att ha heltidsjobb + företaget, kanske en deltidstjänst nån gång i framtiden men tills dess blir det bara det egna. Det var jättetråkigt att gå ifrån för jag kommer sakna alla jättemycket. Men samtidigt längtade jag eftersom jag MÅSTE få igång verksamheten ordentligt igen.


I helgen blev Lucifer sthlmare! =) Vi åkte till Linde och packade massor i lägenheten så det bara är att hämta det sista nu typ. Sen åkte vi hem igen i Söndags och tog då med lucifer. Han var lite rädd först men senare på kvällen redan så var han framme med oss och sov lite på lurvmattan. =)
Idag måndag är han normal igen, vi har varit ute och gått lite.
  
  



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: