2008-06-12
 09:06:35

So you think you´ve figured me out

Låg länge igår och tänkte på trohet och att kunna lita på någon. När märks det på en annan människa att den litar på en? Alltså hur kan nån veta om jag litar på den eller inte?
Om man blivit väldigt sårad så är det fruktansvärt svårt att lita på nån igen, sånt trodde jag var en klyscha i filmer förrut, men det visar sig vara sant.
Visst kan man skämta om saker med varandra i eller utanför ett förhållande, men nånstans kommer dessa ord ifrån. Ex. "du är så smal så jag trodde du hade anorexia, hahaha!"
Javisst "haha" men vart fick du idén från att ens säga det då? Underliggande sanning i skämtet?

Jag ska inte börja med mina funderingar igen, de tar inte slut då och när jag är i en sårbar situation så vill jag verkligen inte tänka.
Idag vill jag bara på karnevalen och titta på roligt folk. People!! Glöm inte vattenfast maskara, alternativt el naturello.

Städa, puss!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: