2008-06-07
 10:39:52

Blood stains - Prove it

Min bäbis har fått bäbis!! =) Det blev två men den ena klarade sig inte tyvärr. Här kommer vår söta BoBoo:




Tova är jätteduktig och springer till honom så fort han piper, men samtidigt är hon jättemysig emot mig fortfarande. Jag älskar min fina Tova!



Idag är det städdag tror jag, om jag får vara ifred ;P Skulle verkligen behöva ta tag i golven nu, skura alltså. Men har även bokföringen att göra.... hm... lägger de på en våg och ser att städningen väger lite tyngre.
Vaknade imorse runt 7.00 och det ÅSKADE!!! Hjälp... det vart inte så farligt men det visste jag ju inte då. Som tur är fanns min babe där för mig =) Vad skulle jag göra utan dig...

Nehepp dra på lite på volymen och börja plocka lite, mysa lite med BoBoo först...


Everyone's got a purpose and wants to be loved
I think I found my purpose, I think I found love


cissilalia
PUBLISHED: 2008-06-07, 12:55:44 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

vad sött den lilla kissemissen syns knappt i tovas päls...guud vikken söööt



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: