2008-08-09
 08:40:24

Whenever you walk by...



Dagen började med att jag vaknade att jag var ledsen, jag drömde något, typ att jag å Jens var nånstans och kanske mata nå fåglar eller så, vet inte riktigt vad det var men jag var iaf glad i drömmen. Och jag saknar honom så mycket just nu så jag vaknade och bara grät utan att jag kunde hejda det.
Saknar dig så mycket....

Igår tog jag mig ner till Kris för att fota lite bara, kvällen började på China Garden med lite efterrätt (hade precis mosat i mig kyckling och ris hemma) eftersom man blev bjuden så, wtf, en 54 tack! Det var sjukt gott.



Sen ner till loppis och se om det var något att ha, men det var knappt nå folk där då. På hela kvällen var det nog inte så mycket att ha såg det ut som. Vi satt på strandpromenaden och tittade över till området. Där kunde man iaf höra vad man sa =)


Lite promenader på stan och vid vattnet var nog 10 gånger trevligare än det var på området, vad fint linde är egentligen.



Cyklarna!! =)



Sen eftersom jag vann 20 kr i ett vad och dubblade upp den budget jag hade när jag gick ner så blev det lite godis på ica innan promenaderna fortsatte. Hur länge sen var det inte jag åt sura björnar då!?!? Sjukt gott!




Onsdag kan inte komma snabbt nog, det måste gå!! Jag vill!!
Jag står snart inte ut att sakna dig såhär mycket hela tiden, jag vill finnas hos dig varje sekund av mitt liv. Please make it happen....



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: