2012-02-10
 15:13:00

Another shelf I love


I have wrapped my books in paper and fabrics =)


Kajsa
PUBLISHED: 2012-02-10, 20:06:00 | URL: http://fashionjar.blogg.se/

Hej Hej!

Jag måste säg att jag älskar din blogg samt alla dina hemsidor! :D Helt otroligt duktig är du! Men jag måste fråga dig en sak, vet du vart man kan få tag på tomhylsorna till crystal bullet halsbanden? Såg att du säljer bergskristaller på din smyckes/pärlhemsida så tänkte beställa därifrån, men då fattas fortfarande tomhylsorna. Så om du vet någon online butik och hade velat dela med dig av det så hade jag blivit super glad! :D Haha, har letat som en dåre :( Grejen är att jag vill göra egna halsband istället för att köpa, eftersom att jag i vanliga fall gör mina smycken själv.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: