2012-08-18
 19:53:23

Köp min konst till Iphone



Space trenden är fortfarande stört i USA, jag har sålt grymt många bilder senaste tiden och så gott som alla till USA var på mina space bilder. Klicka på länken nedan för att köpa min konst till Iphone, Ipod, Laptop osv
Society6


Karolina
PUBLISHED: 2012-08-18, 20:20:21 | URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Har du skapat de här bilderna eller har du fotat dem? :)


Lotta
PUBLISHED: 2012-08-31, 17:50:32

Kan man inte se priserna i svenska kronor? Blir så krångligt att kolla upp valutan tycker jag. :( Fina grejer annars! :)

Svar: Hemsidan är inte Svensk så det kan bli svårt att be om, men lägg valutan på huvudet så blir det lätt och snabb huvudräkning :)
♥ Jo´sign



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: