2011-05-14
 21:11:36

Vinnare av Lång ear cuff + bonus



Grattis http://www.moasve.devote.se/
Maila mig ditt namn, adress och vilken färg du önskar på bonusen så kommer dom på lådan inom kort!

Fortsätt att vara med, utlottningar varje vecka av ett nytt smycke :)
Jag lovar, du VILL bära Josign ♥



Vill du vinna denna earcuff + en valfri färgad?
Kommentera då i detta inlägg att du är med i utlottningen och skriv ett inlägg om det i din blogg där du länkar till min blogg eller direkt till inlägget. Visa även helst denna bild också, du får låna den =)
Gilla Jo´sign på facebook här: Jo´sign och ha större chans på ringen!

Kom igen nu allihop, "jag vill ha den" är inte motivering för mig att vilja ge dig två ear cuffs! =)
Make me love you ♥



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: