2011-05-18
 13:20:27

Många sidor av ett företag

Har du tänkt bli företagare?
Vad roligt.
Har du tänkt bli en framgångsrik företagare?
Tänk då två gånger innan du sätter igång.

Det finns många sidor till mitt företagande. Idag kom jag på några nya viktiga punkter
som alltid flyger runt i huvudet. Och idag var de såhär:

Här talar jag alltså med mig själv i huvudet medans jag jobbar

Jag måste komma ihåg att svara ang fågelringarna,
eventuellt få nya för de som gått sönder. Ska jag köpa alla nya kanske?

Helvete de svarta öronkrokarna är slut ja, hon har köpt tre påsar... suck

Visst var det någon som mailade mig om att döskalleberlockerna var slut?
Men här ligger ju massor. Måste skriva lapp att jag ska ändra lagret på dom i butiken.

Men åh, orka öppna dom här 7 kartongerna med nya smycken.
Jag är APHUNGRIG!

Jävla skit Unitek som bytt ägare, nu tar det aslång tid att få
bubbelkuverten så jag måste kolla upp om jag ska köpa dom från Boxon...
Lådorna som jag ville köpa, undra om jag måste köpa dom samtidigt?

Vad är klockan? Har jag druckit kaffe idag?

HELVETE!!! HEEEELVEEEETEE!!!

Oops..

Måste ta med och göra 100-150 ear cuffs på en vecka.



Pia
PUBLISHED: 2011-05-18, 14:24:41

Att du håller ut! Du är så duktig oavsett hur det går.


emmi
PUBLISHED: 2011-05-18, 19:30:26 | URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Du har mycket att stå i vännen! Hade gärna gjort en hel del earcuffs åt dig, hehe! Älskar att göra dem;D

kramar


ebba
PUBLISHED: 2011-05-18, 19:39:40 | URL: http://brejjk.blogg.se/

chillaaaaax! Ta det lugnt nu så du inte stressar ihjäl dig! :o Man behöver inte göra allt på en gång har jag faktiskt fått lärt mig, är precis som du annars, tänker på 10000 saker samtidigt :) Jag brukar göra listor, på det som är mest akut, det som kan göras imorgon osv! Det är sjukt mkt skönare än att ha det i huvudet! Simma lugnt sötnos!


Fotograf MissJeni
PUBLISHED: 2011-05-18, 19:57:20 | URL: http://jeni.blogg.se/

En god struktur & planering får ordning på tankarna :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: