2011-05-05
 16:18:47

Dagens arga mail

Ibland blir jag bara trött på otacksamheten faktiskt.
Dagens arga mail innehåller negativ feedback på att jag skulle laga ett
smycke som användt ovårdat och gått sönder - gratis emot fraktkostnad.
Det var mycket illa av mig! =/

Jaja... gjorde skitgod fisksoppa idag


Nu sitter jag här med lägenheten full av *piiip* och man kan knappt gå nånstans.
Vad ska hända? joooooo det får ni se snart! =P


ebba
PUBLISHED: 2011-05-05, 16:41:09 | URL: http://brejjk.blogg.se/

hu otacksamma människor är det tråkigaste som finns! Bry dig inte om det bara, de har säkert blivit dåligt uppfostrade eller något ;)



gud så god soppan såg ut! Måste laga något liknande ikväll! MUMS!


Pia
PUBLISHED: 2011-05-06, 11:05:23

Bli inte ledsen över människor, de ska ändå dö snart.

Hemskt, men ibland mår man bra av att tänka så. Du vet att du är bra, och ibland måste man bara fortsätta att le och stå på sig. Det är bättre att de är sura över att de inte kan knäcka dig än att de är sura över att du ger dem svar på tal.

Lycka till och fortsätt vara du!


rebecca
PUBLISHED: 2011-05-06, 17:56:43 | URL: http://rebeccauu.devote.se

Strunta dom! Låt dom skriva vad dom vill, men jag tror inte att de skulle våga gå fram i verkligheten för de är så jäkla fega. Skit i dom, du vet att det finns många inklusive mig som äslakr dina grejer!!


rebecca
PUBLISHED: 2011-05-06, 18:00:39 | URL: http://rebeccauu.devote.se

Strunta dom! Låt dom skriva vad dom vill, men jag tror inte att de skulle våga gå fram i verkligheten för de är så jäkla fega. Skit i dom, du vet att det finns många inklusive mig som äslakr dina grejer!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: