2011-03-11
 08:53:48

Nytt å hett

Igår väntade hela Josign crew på leverans ifrån DHL och på eftermiddagen så kom han med mina paket. Jag och PraoMickis började att packa upp och sen kom Jens @ MonkeyLove och hjälpte till.
Jag bockade av så att allt var med och dom fick gotta sig i de fina delarna :)

Sen var det dags för uppdelning, vi hade nämligen bestämt att vi skulle sitta idag Fredag och packa varorna så som de ska säljas i butiken www.frost08.se och det drogs i påsarna om vem som skulle få de roligaste sakerna.
Jag tog bara tråkiga saker som behövs packas.

Igårkväll blev jag klar med mina saker =D Haha, så nu tänker jag nalla i deras påsar när de sätter igång!
Mohahaha


Vi hann även ta lite mer bilder igår och denna kommer ifrån Mimmis idébank, fast vi utförde den såklart med Jo´sign smycken och Mimmis händer :)



Love?


Jonna
PUBLISHED: 2011-03-11, 12:56:31 | URL: http://yonnaarvidsson.blogg.se/

Bilden är grym! :)


sofia morgardt
PUBLISHED: 2011-03-11, 15:18:53 | URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/

Hejhej!

Jag mailade lite saker ang. samarbete till eposten: [email protected] men har inte fått svar på några dagar, så nu undrar jag om mailet kommit fram?

kram :)

www.sofiamorgardt.blogg.se

p.s min epost som jag skicka mailet ifrån ser du här i kommentaren :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: