2011-03-13
 12:37:17

Nybryggt kaffe

Visst låter det gott? =) Älskar dom orden.

Nu ska jag precis rusa, men ville ändå skrapa av mig lite här innan.
Har väl egentligen inte så mycket kul att meddela. Det droppar in ett och annat mail från butiker som vill bli återförsäljare av Jo´sign smycken och det är ju jätteroligt. Måste sitta nu i veckan och göra pdf:er på inköpspriser och skicka bilder.

Bl a Roxxie.se vill ju sälja Jo´sign nu och allt är klart förutom att jag måste skicka bilder och produktinformation som ska in i deras butik.

Nu ska jag sprina iväg till studion för en bröllopskonsultation, vi har tre bröllop inbokade för detta år, hittills. =)

Puss!


KNORKAN
PUBLISHED: 2011-03-13, 13:56:32 | URL: http://knorkan.blogg.se/

Jag gillar den nya designen på josign.se :)


Linn Mildén
PUBLISHED: 2011-03-15, 20:28:46 | URL: http://www.illusioner.devote.se

inte nog med att du skapar världens finaste smycken. du tar dessutom otroligt fina och kreativa foton med underbar redigering som inspirerar mig OTROLIGT mycket! som framtida fotograf kommer min inspiration verkligen komma från dig och dina bilder! åh kan man verkligen vara bäst på allt? tydligen!



kram! x



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: