2011-03-05
 21:00:00

Min historia (del 5)

Klicka här för att komma till Del 1

Ifrån Socialen får jag så jag klarar hyra, mat, bredband och telefon men jag har ändå lite över. Trots att jag röker? Jättekonstigt nu när jag tänker på det. Hade ju även 1-2-3 katter.
Men eftersom affärerna på Tradera går så bra så snabbt så drar jag enkelt in tusenlappar extra i månaden att köpa nya pärlor för.

Jag får veta att det ska öppna en pärlbutik i stan där jag bor och ansöker direkt om praktik.
Genom arbetsförmedlingen får jag en plats där och snabbt så märker innehavaren vilket fynd jag är som är så insatt i e-handeln redan och jag blir den som startar upp hennes e-butik.

Men tyvärr så drar hon ut på min praktik och hon vill bara ha mig där men inte betala för det.
Jag gör i stort sett allt som får hennes konto att glittra, och eftersom hon halar ut på allt och jag känner att jag verkligen inte får något för det så råkar det såklart ramla ner en och annan pärlpåse i min väska.

Hem - fota - sälja

Min kompis frågar mig: "Varför startar du inte eget?"


(forts. imorgon samma tid)


J U L I A O F S W E D E N
PUBLISHED: 2011-03-05, 23:41:07 | URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd


kristina
PUBLISHED: 2011-03-06, 01:22:24 | URL: http://letmesing.devote.se

vilken klok kompis du har! xx



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: