2011-03-04
 21:00:00

Min historia (del 4)

Klicka här för att komma till del 1

Under tiden så börjar jag och min kompis att utveckla en idé om att börja sy kläder, har alltid gillat att sy. Så vi knåpar och sedan kommer vi på att vi ska ha smycken med också såklart.
Och det var det lättare att hitta saker till så jag köper lite grejer och börjar intressera mig mer och mer för att göra smycken och vill såklart hitta bra priser.

Så jag börjar plötsligt att importera lite smått.
Och när man importerar så köper man så mycket så jag kan inte göra av med allt. Så jag sätter upp ett Tradera konto och börjar sälja av lite där i namnet Teardevil.

Snabbt går affärerna bättre och bättre, de fullkomligt drar i mina varor och budar hela tiden högre och högre. Jag börjar se vad som är poppis och få en känsla för att sälja.
Överallt kan man läsa om att Teardevil är den bästa säljaren på Tradera för jag har så personlig och trevlig service och massa roliga varor till salu såklart.

Vart får jag mina pengar ifrån? Socialen!


(forts. imorgon samma tid)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: