2011-03-14
 21:00:00

Min historia (del 14)

Klicka här för att komma till Del 1

När jag kom ner till mitt ex´s lägenhet så drack vi kaffe och gick en snabbis till ica och sen hem igen. Satt och pratade i köket om allt som hänt och varför det slutat som det gjorde osv.

han drog upp Jens på tal och sa saker jag inte minns idag, men vet att jag svarade "vad får du allt ifrån?" och då, PANG! Ett hårt och snabbt grepp i nacken som förde ner huvudet och hela kroppen till golvet i hög fart. Jag fattade innan jag nådde marken vad som skulle hända, fast jag trodde inte jag skulle klara mig denna gång.

Jag försökte dumt nog att få fram min mobil när han inte såg och han tog den snabbt ifrån mig och kastade den med all kraft in i väggen. Han plockade ut simkortet och stoppade in det i sin egen mobil.
Nu kunde han läsa sms ifrån Jens och hela våran konversation, han citerade spydigt många sms och mellan varje gång så slog eller sparkade han på mig.

Ok, under några timmar som kändes som flera dagar så var han inte sparsam med slag och hotelser. Vid ett tillfälle så svartnade det för ögonen och jag hörde inte så mycket. Han hade slagit till mig i huvudet så att jag flög in i köksspisen med huvudet.
Hela tiden så sa han till mig om jag skulle sitta, stå, ligga och efter att han sagt till mig att ligga ner så blev han förbannad för att jag låg ner och inte satt upp. Och fick därför ännu ett slag osv...

Runt lunchtid så hade slagen kommit med längre mellanrum och han började fråga mig vad jag skulle säga när jag kom hem till jens. Och jag visste inte vad jag skulle säga, jag frågade honom vad han ville att jag skulle säga. Han sa att jag skulle säga åt Jens att åka hem, och få honom att tro att JAG menade det.
Jag sa att jag skulle försöka, och han skjutsade hem mig.

Dörren var låst vilket gav mig möjlighet att plinga på så att Jens kunde öppna.
När han öppnade dörren så mimade jag "hjälp"

(forts. imorgon samma tid)


elina
PUBLISHED: 2011-03-14, 22:13:35 | URL: http://blondiinbitchen.blogg.se/

ha en fin kväll!:)


E M I A M
PUBLISHED: 2011-03-15, 08:42:36 | URL: http://emiam.blogg.se/

Snygg blogg! ;)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: