2011-03-13
 21:00:00

Min historia (del 13)

Klicka här för att komma till Del 1

En dag ringde mitt ex och ville ha lite saker som var hans. Han hade fått veta att Jens var här och ville nog kolla läget lite. När han kom hem till mig så kastade jag åt honom sakerna och låste dörren.
Han tog sina saker och åkte hem.

Dagen efter på kvällen så ringde mitt ex och frågade om det inte var något jag saknade?
Och jag kom att tänka på att min katt Lucifer varit borta sedan dagen innan (inte helt ovanligt då han är utekatt) men mitt ex sa då att han hade honom.
Precis detta hade han gjort en gång tidigare för att hota mig.

Vi kom överens om att jag skulle få tillbaka Lucifer om han fick prata med mig i 5 minuter. Han åkte upp till mig med Lucifer i bilen och vi talade om ingenting egentligen. Vet inte vad han ville.
Jag fick inte Lucifer ändå och mitt ex började bli våldsam när jag försökte ta tillbaka Lucifer.
Han åkte hem igen och ringde mig sen.

Vi talade länge och kom överens om att jag skulle få tillbaka Lucifer om jag kom till honom kl 07.00 morgonen efter och 07.10 satt jag på cykeln som skulle ta mig tillbaka till helvetet igen, under en hel dag.

(forts. imorgon samma tid)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: