2011-03-17
 10:40:47

Kall tårrsta morgon

Nu ska jag gå iväg igen... och jobba.
Men det är ju faktiskt roligare att jobba nu när det är helt nytt i lagret :)

ÄNTLIGEN verkar det som att mina ear cuffs har blivit skickade. Gjorde en megabeställning för ett tag sen till min andra butik www.frost08.se och varje dag (!!!!) kommer det massor med mail där man undrar när jag har cuffs i lager igen. De är så grymt heta just nu! =)



Mitt diskställ, fint va??


Pia
PUBLISHED: 2011-03-17, 14:54:26

Jag har sett eracuffs på stylebytyra, är det dina eller har någon kopierat dig?

Länk: http://stylebytyra.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypagejohn.tpl&product_id=782&category_id=31&option=com_virtuemart&Itemid=85


Mamma !!
PUBLISHED: 2011-03-17, 16:18:35

Haha ha..man gör väl som Kajsa Warg..tar de man har...



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: