2011-03-08
 18:15:46

Damn

Vad har jag gjort idag då? Jo jag skulle ta emot massa varor ifrån Kina och upptäckte att de fastnad i tullen pga att de inte kunde läsa vad det stog på fakturorna. Så jag måste fixa nya ifrån Kina och skicka till dom =(

Jens @ MonkeyLove.se sålde massa glasses idag! :) Har sagt åt honom att köpa in fler nu direkt, får se om han lyssnar på mig. Jag snodde ett par brunfläckiga som helt klart är de snyggaste.

Ny reklam



PraoMickis händer :)


josefine
PUBLISHED: 2011-03-08, 19:38:09

hEJ ja hade tänkt skicka efter ganska många smycken av dig o ringar men jag har medium i ringar, och vilken storlek är det på de på hemsidan? ja hittar inte var det står:S

älskar dina smycken! (Y)

KRAM



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: