2011-03-22
 18:54:00

Alla Ear cuffs är prissänkta

Nu har jag dragit ner priset på alla ear cuffs i butiken. Varför?
Jo jag har helt enkelt fått bättre pris på delarna så nu kostar de enkla 95kr (ord. pris 120kr) och de med en örsticka 115kr (ord. pris 140kr)

Och i samband med det så har jag lagt upp 4 nya sorter och gjort en ny kategori som tar dig direkt till dom.
www.josign.se/earcuffs


Sandra
PUBLISHED: 2011-03-22, 20:38:41 | URL: http://loops.blogg.se/

kan du inte göra mera earcuffs/örhängen med massa fjädrar i olika färger osv? :)


Ulrika
PUBLISHED: 2011-03-23, 10:12:35 | URL: http://unorman.wordpress.com

Hej!

Ville bara säga att jag tycker att du är otroligt duktig! Min kusin gjorde smycket förut och jag fick prova och det är jättesvårt!



Läste också din historia och det är hemskt att någon ska behöva vara med om något sådant. Kan bara gratulera till hur bra du verkar ha det nu! Och att du under hela tiden har haft företaget, wow!



Nu blev det längre än jag tänkt, men du är verkligen en förebild och otroligt begåvad i det du gör.



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: