2011-06-16
 14:49:45

*pust*

Det blir lite dåligt med bloggande precis nu och det är för att jag
om vartannat packar beställningar, packar pärlor och bygger nya MonkeyStore.se
Så snart är jag igång igen!

Monkeystore kommande

Love it!

La upp nya roliga saker på www.frost08.se igår =)



In och pyssla med er!
Tänkte även fråga om det finns intresse av en introduktion i smyckestillverkning?
Tänkte isåfall fixa det här i bloggen för dig som vill börja med det :)
Kommentera!


ebba
PUBLISHED: 2011-06-16, 16:28:36 | URL: http://brejjk.blogg.se/

vad är crashcourse? försökte googla men var iiinte riktigt med o fattade allting dock ;)


Lisa
PUBLISHED: 2011-06-16, 19:25:14

Jag är väldigt intresserad!! :)



är grymt imponerad av dina smycken!!



//Lisa :)


Louice
PUBLISHED: 2011-06-16, 22:09:53 | URL: http://llouiceolsson.blogg.se/

Väldigt nöjd av USA-shortsen jag beställde ! :))<3

mina favoriter

jagälskardom!

TACK!!:D

förlåt att jag schatade eller skrev många brev

har aldrig gjort en affär med någon xd

Kram Louice


Cilla
PUBLISHED: 2011-06-16, 22:17:45 | URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/

Jag är väldigt intresserad av det! Har själv börjat lite smått med egna smycken och vill gärna lära mig mera! För övrigt älskar jag din frost08sida har beställt väldigt mycket där =) har lagt upp bilder på några av smyckena jag gjort hittills på min blogg. Så hoppas innerligt att få lära mig mer! //cilla



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: