2011-06-24
 22:25:42

Blllaaaaahh

Klockan är nu 22.22 och jag har jobbat nonstop sedan jag kom hem runt 17-tiden.
Har fruktansvärt ont i ryggen men mycket har blivit gjort!

Sitter nu och redigerar bilderna till monkeystore och vi hoppas på att
göra klart butiken nu i helgen faktiskt.

Har så sjuuuukt snygga plagg på g som jag längtar så efter
men butiken hinner nog komma igång innan så de läggs upp som nyheter :)



klippa, kopiera, maska, plåstra, patcha, minska, namnge, spara
klippa, kopiera, maska, plåstra, patcha, minska, namnge, spara
klippa, kopiera, maska, plåstra, patcha, minska, namnge, spara

klippa, kopiera, maska, plåstra, patcha, minska, namnge, spara


Elle Frostegard
PUBLISHED: 2011-06-25, 20:47:12 | URL: http://ellefrostegard.blogspot.com

Hej!

Hurru jossi, om du behöver en modell till bilder så säg bara till! Jag är bra på att sminka mig själv snyggt och vardagligt också!



Maila mig!



kram!!


Sofia Staaf
PUBLISHED: 2011-06-27, 00:14:26 | URL: http://staafsofia.blogg.se/

Kör du i Photoshop? Isåfall kan du väl kanske göra funktionsmakron så går det snabbare! :D



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: