2011-06-28
 14:03:33

Avmaskning

Dags för Lucifer att få avmaskningspiller, köpte det som fanns på Apoteket inne på
Ica Maxi och det visade sig vara fel piller så jag gick till Apoteket här och
de hade inget hemma men kollade upp vad jag skulle ha. Beställde hem det åt mig och
igår ringde dom och sa att det ju var för hundar... jaha? Jag ska ha till katt som sagt...

Nej då skulle jag ringa vetrinär och fråga. Ringde till Djursjukhuset i bagarmossen och
fick till svar på andra sidan att de inte har en aning om sånt, det vet Apoteket.

MEN VAD KUL!?!?!?!?!?!!?!?!

Nu ska jag försöka komma till ett annat apotek med kanske mer kunnig personal.
Om det finns idag? Alla man frågar läser ju bara på paketet och inleder med "ja... jag vet inte"


Pia
PUBLISHED: 2011-06-28, 15:48:19

Ta saken i egna händer!


ebba
PUBLISHED: 2011-06-28, 22:08:47 | URL: http://brejjk.blogg.se/

Tror vi använder ngt son heter rintal vet eller liknande till våra kissar :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: