2011-01-24
 14:45:04

WIIIEEEE ny Wacom Bamboo!!!

Igår åkte vi in till stan och köpte två ritbrädor, en till mig och en till Mimmi.
Jag ville uppdatera min och vi ville ge Mimmi en så att hon kan börja redigera ordentligt och det blir mycket roligare, hon fick dock jobba lite för det idag genom några uppdrag.
Bl a så fick hon skjuta fåglar, dokumentera Söta Drömmar i centrum och ta med sig Lucifer ut och fota han lite in action.

Nu sitter Mimmi och går igenom en tutorial om hur man använder den. Det blev en Wacom Bamboo Touch men jag får inte riktigt igång min touch, det funkade i genomgången men inte nu efter, men aja, bara jag kan redigera bilder så :)

Min gamla och nya ritbräda, nu ser man inte hur sleten den gamla är men tro mig!



Mimmi när hon fick sin, hon blev sååå glaaaad =D




Nu måste jag jobba lite, men avslutar med lite bilder på mig =P



Mina tandborstar-glasögon börjar bli lite slitna oxå...


Sandra
PUBLISHED: 2011-01-26, 15:43:29 | URL: http://ordentarplats.wordpress.com

vilken härlig blogg du har!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: