2011-01-21
 16:40:46

Stressig bakdag och har bytt workstation

Min dag började med att jag gjorde kakdeg och förberedde några rullar som skulle skäras och gräddas efter mötet med Green Hill. Det planerades en bak-fotodag idag med PraoMickis och kakorna blev färdiga, resten av macaronsen gjordes klart, muffinsen fick gräddtoppar, hallonen och blåbären tinades i kastrull. Sen blev det inget mer...

Jag fick stressa under lunchen med att äta samtidigt som jag förberedde allt för fotograferingen men det var helt omöjligt att göra själv. det verkade inte finnas samma intresse hos resten av skaran så jag gav mer eller mindre upp. Varför det blev stress var för att man har en väldigt kort tid med bra dagsljus nu... så jag får försöka pricka in den timmen imorgon istället.

Här kommer en bild på macaronsen som jag lovade mamma, ska dock fota ordentligt sen:


Har uppdaterat butiken med nya superläckra smycken: www.josign.se

Här är några bilder på mig när jag jobbar =P





Självklart med min favvoredigering =)
Fick bl a ett väldigt roligt halsband idag som jag längtat efter, det är en glödlampa som blinkar i olika färger. Anledningen till att jag köpte in den var för att jag länge velat ha ett sånt halsband och tänkte skicka skiss till kina om att tillverka såna, men sedan snubblade jag över dessa. Jag vill ha den som den är utan att den blinkar dock =)


Sophie
PUBLISHED: 2011-01-22, 00:52:10 | URL: http://repoc.blogg.se/

gå in och kolla på min blogg i morgon. Ska ha en tävling (veckans blogg) du får kommentera så mycket du vill, så har du större chans att vinna :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: