2011-01-24
 20:24:49

Örhängen

Sitter och tittar på Top Model och är sjukt trött. Har varit det i två dagar nu och gillar´t inte.
Skissar designer och gjorde denna som jag även sitter och skrider till verket i skrivandets stund.


Kan vara svårt att förstå men det blir kanon. Jag gör ju väldigt mycket i vintage stil för jag tycker för få har stort utbud på det och jag älskar att bära det själv. Passar till alla min kläder =)


Ann-Sofie
PUBLISHED: 2011-01-25, 01:07:52 | URL: http://zofiesworld.blogg.se/

Läste du om potatis säckar i min blogg? Det var jättelänge sen en vän till mig jobba med sådant. :) Å jag bor i Finland. Antar du bor i sverige...?



Vet inte var man kan få tag på sånna i sverige. prova fråga i en matbutik.. :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: