2011-01-18
 10:24:21

Allt är cupcakesens fel!!!

I Söndags gjorde jag små cupcakes-hängen som ska bli söta halsband och när jag hade gjort sista touchen med ytan så märkte jag att någon vart fel, de blev jättekladdiga och jag gjorde om ytbehandlingen men samma sak hände igen. Igår gjorde jag om ännu en gång och tog i lite med härdningen.

Imorse vaknade jag och gick upp kl 6 pga dom där cupcakesen!! Jag gick och kände på dom och de kändes fortfarande kladdiga. Så jag satte mig och skulle börja om helt ifrån början med att göra helt nya, när jag förberett alla delar så gick jag och kände på cupcakesen igen och de började kännas lite mindre kladdiga - och plötsligt så föll en sten ifrån mitt bröst. KANSKE kommer de att klara sig ändå! Så istället för att göra om så gjorde jag nya designer på cupcakes.... suck! Vill inte att det ska börja ta över min sömn!



Idag är det businessmeeting på agendan för lite fotojobb eventuellt. Sen ska vi lämna fotoförslag för ett par etiketter på en restaurang här i Älta. Vi har jobbat med dom ett tag och det var under jul/nyår sedan var det plötsligt bråttom med etiketterna utan att vi visste det, och jag fick influensa på det. Dock är ägaren så kall så det är bara att svälja och vara stark när man förklarar det.

Förrutom det så blir det en klippning för Jens och så ska vi åka och köpa en bit plexi
för att börja produktfota med.


Mimmi började ju även här igår som praktikant och det ska bli väldigt roligt att få lära ut lite av det man vet.
Hon började t o m fota lite smycken åt mig och det blev kalasbra! =)


Kicki
PUBLISHED: 2011-01-18, 10:41:43

Bra jobbat:) Snyggt!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: