2011-02-24
 18:54:04

Prestationsångest

Nu MÅSTE jag verkligen byta ut reklambilderna i centrum här. Ska nog beställa nya skyltar IDAG!!

Idag sköljde en våg av prestationsångest över mig, jag ska på möte med Stylesearch´s inköpare till deras webbutik Stylestore.se dels så kom jag på att jag inte har någonting att visa upp smyckena i så jag fick genast rusa till min stol och leta i hela världen efter snygga (såklart) väskor att ha smycken i. Hittade två kanonfina! =) Ska visa när de är här.

Förutom displayångest så känner jag att jag vill komma med något riktigt Jo´sign till dom, de gillade smyckena som jag skickade på bild men vill göra något kul, nytt. Jag inväntar några heta nyheter sedan blir det en fika eller lunch med Stylestore! :D Superglad!!

Igår skickade jag iväg en stor låda med sponsorprylar till en stor pärlträff här i Sthlm



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: