2011-02-27
 12:45:31

I huvudet 11:06



Det är inte lätt att förklara hur det går runt i mitt huvud hela dagen från att huvudet lämnar kudden tills att de återförenas igen, men jag tänkte att jag kan försöka visa hur ungefär 1,5 minut är. Sedan kan du själv duplicera det med hur många minuter nu en dag är:

komma ihåg att skriva ut ny faktura för order 4576
ska jag köpa fler av dom där?
JUST FAN glömde ta med ringen som skulle skickas idag
om jag ska sätta lappar med namn på alla varor, vilken slags lapp ska jag använda då?
komm ihåg att beställa fler silver dubbelringar och ev svarta
fan vad dåliga dom här låsen är
köpa fler lås och komma ihåg att säga till att de förra var SÄMST
undrar hur de nya ringarna ser ut som ligger på tork nu?
ja just det, måste ta med stommar till dom
vad är klockan?
här ligger två beställningar, varför då?
Ja just jag har mailat dom och väntar svar
Men henne har jag fått svar av, varför har jag inte skrivit en lapp till mig själv om det?
SKICKA DEN DÅ!!!
skit nu är det slut på dom, skriva ut det i butiken och köpa nya, eller?



Ungefär sådär ser det ut i huvudet på 1,5-2 minuter.... vissa frågar mig
hur allt går och om jag mår bra. Och när jag säger "jag har lite mycket att göra bara"
så tror jag ingen förstår vad som egentligen menas med det i mitt fall faktiskt....

Im the boss



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: