2011-02-04
 22:09:59

E-butik har blivit så grymt dåliga

Har bara bra erfarenhet av E-Butik sedan 2008 men nu har dom verkligen blivit dåliga med servicen och har helt bytt attityd när man mailar dom. Väldigt tråkigt tycker jag för nu vill jag byta båda mina butiker så jag inte har dom längre, men tyvärr så funkar dom bäst...

Dom har nog som alla andra fått en släng av storhetsvansinne..

Imorgon väljer jag en vinnare av ringen, är alldeles för förbannad just nu.
Over and out...


Daniela Ferm
PUBLISHED: 2011-02-07, 13:48:26 | URL: http://www.e-butik.se

Hej Josephine! Så tråkigt att höra att du just nu inte känner dig nöjd med e-butik. Vi är väldigt måna om att våra kunder ska känna sig tillfreds med vår tjänst och vår kundservice. Jag skulle därför uppskatta om du ville kontakta mig direkt så att vi kan lösa eventuella problem. Tackar på förhand!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: