2011-04-27
 16:51:54

My Josign is fantastic

Igår var en väldigt rolig eftermiddag
PraoMickis har en uppgift ifrån skolan där hon ska välja en fotograf
och göra egna bilder i samma stil så jag har fått varit modell några gånger nu =)
Igår åkte vi till *piiiip* igen och denna gång så hoppade vi bl a ner i en stor båt som stog tom
alltså en stoooor båt. Där blev det några riktigt bra bilder faktiskt, det var lite läskigt ibland
när hela båten började gunga av vågorna men vi var precis vid land så....

Tyvärr kan jag inte visa några bilder ännu pga copycats mm
Men om nån vecka ungefär så lägger jag upp och visar. ♥

Håller på och städar lite på mina workstations nu för imorgon så ska
jag bli förföljd.... en hel dag. Och filmad. För jag är visst intressant!?

Eweruone ♥ JOSIGN



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: