2010-10-29
 19:41:55

Telefåååånen!

Den kom idag iallafall! =) Det var meningen att jag skulle hinna göra en cozy till den så att jag kan ha den i väskan utan att den repas så jag fick ta och göra en idag!

Såhär blidde den:

Sötisen tittar upp där oxå =)



Fick även hem Ice Resinet idag och har såklart redan en laddning på tork! Ska testa göra genomskinliga hängen med kugghjul i tänkte jag. Och fick även leran att göra "molds" med och har självklart testat det med och det var såååååå kul!!


MIG VILL HA HUS!!!!!!!!!


Pssst Elle! De flesta smycken finns på www.josign.se in och titta, köp eller läskas! =)
Självklart får du låna dom för fotograferingar, jag behöver inte vara fotografen, det är bara kul att se dom överallt! :)


elle
PUBLISHED: 2010-11-02, 12:29:33 | URL: http://ellefrostegard.blogspot.com/

Shysst, ska kika in där senare! jag lånar mycket gärna smycken till plåtningar. du får låna mina designs till plåtningar också. :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: