2010-10-30
 20:20:03

Jag måste göra flera saker samtidigt...

Jag häller i lite medel här och jag knådar lite lera där och sen tar jag ut leran som varit på bränning i ugnen och sedan är det dags att hälla i det färgade medlet där ja... Sy klänning oxå ja...

Mera pyssel idag. Kom på såhär två dagar före en fashionplåtning att jag skulle kunna fixa ihop en klänning och ett halsband till det... Har handsytt en klänning nu på kvällen och håller på att gjuta delarna till ett halsband som jag tror kommer bli asbra. Måste hålla mig uppe kl 23.30 ikväll och göra nya gjutningar som ska få härda under natten.

 





Imorgon kanske jag ska göra en kuvertväska och ett par handskar... =)
Jag skulle kunna ta det lugnt, men då somnar jag!


linda
PUBLISHED: 2010-12-16, 08:22:29 | URL: http://lindshe.blogg.se/

åh gud va kul ;D

hur har du gjort de där? vart kan man köpa det :)?



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: