2010-10-27
 18:56:00

Galen i pyssel

Det blir massa pyssel här hemma just nu, jag går ifrån ugnen till fimoleran till klockdelarna osv osv... Jag väntar med spänning på några nya produkter nu som jag ska testa. Dels Ice Resin som ska bli sjukt kul att greja med och köpte precis lite saker för att göra egna formar. =)

Är såååååååååååååååååååååååå sjuuuuuuukt pysslig nu så det går inte ens att beskriva!!







Klockdelarna hittade jag precis till och att det redan har ett namn som jag inte ens visste om "steampunk" jag har ju länge älskat klockor och klockdelar så det föll bara naturligt...
Här ovanför har jag gjort en fimogrund och sedan satt reservdelar och sedan fyllt med Diamond Glaze på.

Varför mina bilder plötsligt har tappat färg är för att jag har fått en enorm kärlek för högkontrast- och brusiga bilder i svartvitt.

Nej snart blire kladdkaka och arga snickarn!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: