2010-10-19
 14:52:05

Förlåt...

det har gått på tok för lång tid mellan inläggen och jag ska försöka bättra mig med det. Det händer saker hela tiden och det känns som att det var igår jag ville skriva här om min känsla när jag åkte ut ur älta en morgon i solsken och det var såååååå fint hela vägen. Det var gult, rött och orange hela vägen.
Det var nästan 2 veckor sen nu.... =(

Tiden går och jag står still.


När vi hjälpte Jens mamma att flytta så tappade jag min mobil och återfann den 2 dagar senare dyngsur och det tog tid att få liv i den. Men jag har beställt en ny mobil nu för den gamla var verkligen inne på sista versen vad gäller designen, den har tappat 2 skruvar och en annan del.

Det blev en chic white Galaxy 3, den ska skickas imorgon.

Förrutom detta så är jag sjuuuukt pysslig just nu, blir alltid så i början på hösten.
Här är lite av vad jag gjort på senaste tiden och de finns att köpa på www.josign.se


Armband: 269:-

Ring: 139:-

Halsband: 299:-


elle
PUBLISHED: 2010-10-25, 00:56:05 | URL: http://ellefrostegard.blogspot.com

Hej!

Jag gillar o läsa din blogg, du får skriva mera ;)

Fin ring, den med fågeln..



kram från elle



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: