2010-11-12
 19:31:40

JÄVLA VIRUS!!!

Jag berättade ju att jag var sjuk. Igår tittade jag med lampa i min mun och såg blåsor och röda prickar så jag har varit och kollat upp det nu pga att jag även fick typ blåsor i händerna och under fötterna och det visar sig vara ett virus jag fått... kan inte göra någonting utan bara vänta ut det.

Jag jobbar HELA TIDEN med händerna och det gör så ont, och det gör ont att gå, för att inte tala om att äta... du vet hur ont det gör att äta när man har EN blåsa i munnen, tänkt dig detta i hela svalget!?!? Jag åt nyss en bananpizza med curry och grät mig igenom sista halvan... den skulle ner!!

Aja... jobbar gör jag ändå såklart.
Satt en sen kväll för ett tag sedan och gjorde flera nitarmband som jag själv faktiskt gillar. =)



De kommer finnas på hemsidan.
www.josign.se


Helena
PUBLISHED: 2010-11-13, 22:07:07 | URL: http://www.makeupartisthelenalund.blogspot.com

Åh vill ha!!!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: