2010-11-05
 20:18:35

Hittajulklappar.se

Oj vilken bra idé!
Om det är någon som uppskattar bra affärsidéer så är det iallafall jag.

Hittajulklappar.se kan du som inte vet vad du ska köpa till din mamma, pojkvän, syster mm hitta perfekta julklappar genom att fylla i ålder och pris du kan tänka dig att spendera så får du upp passande julklappar och direktlänkar till butikerna som säljer dom.

Själv hittade jag en lista:


Rosa trädgårdshandskar, snytsalva och badskum a lá Hello Kitty
Trädgårdshandskarna främst! =) Men snytsalvan var himla smart nu till vintern för att lätta på andningsvägarna, jag vet en som skulle behövt den nyligen!

Om du dock är en som älskar att handla överallt på nätet så tycker jag absolut att du ska tipsa personalen om bra julklappar hos andra butiker, för tänk när denna sida är helt fullproppad med roliga och smarta saker.
Eftersom det är en väldigt lättmanövrerad sida så tror jag att alla åldrar kan ha nytta av den.
Skulle det bli en stor sida så skulle jag gärna vilja att man kunde gå in och lägga saker i en önskelista som man sedan kan dela med sig till familj och vänner - ännu enklare för den som ska handla! =)

Så om du inte gillar att åka runt i stan och leta julklappar eller har bråttom så tycker jag absolut att du ska ta en titt på Hittajulklappar.se


elle
PUBLISHED: 2010-11-06, 10:32:51 | URL: http://ellefrostegard.blogspot.com

Skitbra idee. Jag har superdålig på julklappar.. blir typ ofta ett kort där det står "hehe en dag på stan o fika med mig" yey!

hehe :D


CissiLalia
PUBLISHED: 2010-11-08, 20:43:20 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

hello kittyyyyyyy =) <3



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: