2010-05-22
 19:45:34

Sommar och massa att göra

Har just nu hela tiden saker att göra och ändå glömmer och massor... Har massa mail att svara på, foton att fixa, foton att FOTA, reklambilder att göra, smycken att prissätta,
leta resten av det som behövs till marknaden nästa helg..... SUCK!!
Jag älskar att hela tiden ha något att göra,
men jag börjar få lite ont i magen av att det är mer än jag klarar just nu.

Gick nyss ut i ca 10 minuter med Lucifer bara utanför, POFF så satt en fästing på mig av storlek 0,5mm så det var tur att jag såg den och inte tog med mig den in så den fick växa till sig här inne. Och när jag kom in skakade jag av mig kläderna i badkaret (alltid efter jag sett en fästing, oavsett om den är på mig eller inte) och där var det någon annan rackare som kröp - Detta fick jag på bara 10 minuter i öppen terräng!

Gjort om min termosmugg lite =) Den har haft den tråkiga bilden som följer med för länge nu:



Snygg va?? =) Tittar men längst ner så ser det ut som att någon faktiskt sitter däri.


Vad har hänt mer?
Jo moppen har gått igång nu, så den är i Gustavsberg och ska få några delar utbytta bara sen är det dags att åka ut med den så vi kan åka in till stan när vi vill :)

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp varm choklad!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: