2010-05-26
 21:05:51

Moppeeeeeeeeee

Nu har jag äntligen åkt moppe för första gången i år! =) Eller jag blev skjutsad =P Haha
Gick upp tidigt idag för en gångs skull så det var skönt att vara ute redan runt 10.

Vi åkte till Orminge en sväng och på tillbakavägen hoppade vi in på en blomsterbutik som jag aldrig varit på i björknäs. Letar efter murgröna som redan är långvuxen och fick en idé att kanske de butiker som inte många handlar hos har långa såna.
Och antingen hade jag jävligt rätt eller så är det en mycket bra butik för dom hade dom finaste murgrönorna jag sett på länge! De "små" som inte alls var små kostade bara 50 kr!!! Köpte en sån och även denna bjässe:



Den är vääääääldigt lång!! Hur cool som helst! Ett måste tyckte vi båda som älskar murgröna :)


För övrigt hade vi två små bäbisar i studion för ett tag sedan som skulle fotas ihop, det gick ganska bra men inte riktigt så bra som det skulle =) De är så envisa de små.



Här är lille Nima (hoppas jag skrev rätt nu)



På fredag är det dags att stå på marknad och jag TROR att jag har allt nu.... fick åka i panik till jysk igår och köpa ett tak ifall det börjar regna när jag står där =)
Så nu stressar jag med att komma ihåg att göra klart det sista jag ska ha med mig, har fortfarande lite kvar att göra imorgon. Hatar att stressa för jag blir så glömsk med andra saker då...



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: