2010-03-10
 20:00:01

Lååånga dagar i studion

Nu var det längesen jag skrev, hade väldigt fullt upp förra veckan så det blev inte så mycket skrivande här...

Dels så gjorde vi en heldag i studion i Lördags och även i söndags. Lite bilder från lördagen ser ni här nedanför.
Idag testade jag och Jens att göra egna hängen som jag köpt saker till, men det gick inte helt som det skulle för det var svårt att fästa tennet på hänget, men det SKA GÅ!!

Annars är det mest jobb, jobb just nu... är ganska trött på kvällarna.

 



Lite backstage bilder finns att se på Jens blogg www.dekuteru.blogg.se

Hade även en galen plåtning med Elle i söndags som gick jättebra, jag var helt slut från lördagen men det gick bra ändå, roliga teman och bra bilder blev det. Ser fram emot att fixa dom! =D

Nu måste jag scouta gravidbilder tills imorgon!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: