2010-06-23
 18:03:28

Mamma har åkt... =,(

Mamma har varit här i Stockholm hos mig i två veckor och hon åkte hem igår. Kändes tomt imorse när hon inte plingade på dörren och ville ha morgonkaffe...
Men vi har haft väldigt kul när hon har varit här, vi har vandrat mycket i naturen och även handlat i stan och på andra ställen. Spelat bigminton och packat pärlor =)

Jag har kommit liiite efter med jobbet men det kommer jag snabbt ifatt med nu.
Idag åkte vi till Sickla.... igen. Jag ville in på Ohlssons tyger... igen. Men OJ vad fint jag hittade på rea:





Tygerna är helt underbara ihop och på första bilden så skymtar man en kudde med kjol lite, den köpte jag med. Nu ska jag sätta mig och klippa tyger ikväll.

Luktar äcklig vitlök här, men det blir inget för mig, jag tar fäskbullar! :) mmmumma!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: