2010-06-03
 19:27:58

Glada designerdagar!

Äntligen lite värme!! Tycker det har varit kallt för länge nu, går inte riktigt att gå i klänning ute, men idag gick det - om man höll sig i solen!

Jag har fått designdiarré igen och denna gång är det örhängen som gäller.
Tappade inspirationen där en dag, men den kom snabbt tillbaka. Nu tar mina saker över hela lägenheten =/

Såhär ser mitt designbord ut idag vilket är vardagsrumsbordet för övrigt:



Den fina bucketten som står på bordet fick jag av Jens imorse när jag vaknade. Den har hållit mig sjukt glad hela dagen, älskar att få blommor!! =)



Nu ska jag rensa min väska, den börjar bli för tung för att bära på
så nu måste jag ta reda på vad som gömmer sig däri...

Lagt ut mer på Signerat.se klicka HÄR för att komma till min butik där




maja
PUBLISHED: 2010-06-10, 16:48:10 | URL: http://majajakobsson.blogg.se/

Fin blogg! :)



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: