2010-01-18
 21:02:58

Såå mycket inspiration!!

Från senaste plåtningen med L



Foto: Studio 84
Modell: Elle Frostegard
Makeup: Marianella Sovero


Jobbat jättemycket idag verkligen... helt beat.

Har jättemycket ny inspiration som jag vill använda, men man måste hitta nya ställen att vara på så fort värmen kommer tillbaka. Hittar du ett övergivet ställe/lager/hus vad som helst här i stockholmsområdet så SÄG TILL!!

Min dator vill inte ta emot min wacom ritbräda så jag kan inte jobba med bilder!! Vet inte vad som är fel, plötsligt så säger den ifrån att usb enheten inte känns igen... SUCK!!


Nicole
PUBLISHED: 2010-01-19, 08:33:31 | URL: http://photosbynicole.blogg.se/

Hej,



Om du skulle få reda på ett övergivet ställe/lager/hus vad som helst här i stockholmsområdet kan du mejla mig då? på [email protected]



Kram



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: