2010-01-06
 19:01:16

Omg vilken dag!!



På morgonen så åkte vi till Eriksdalsbadet och skulle bada, då fick vi först veta att det bara var 14° i luften i äventyrsbadet pga nå ventilationsproblem. Och medans vi sen satt och väntade på P och gänget så gick brandlarmet och varningar gick ut i högtalarna att man skulle gå ut.

Sen kom P och vi gick in igen när det var lugnt, påväg in gick larmet igen och när det var över stängde dom av äventyrsbadet helt så vi fick gå... så jag, jens å mimmi åkte till city och gick i gallerian först, där skulle vi hitta ett bra fik och vi kom till ett, ställde oss i kö och plötsligt gick strömen för hela det fiket!!! SUCK så vi gick igen.

Vi började nästan tro att det var vi som skapat allt idag...
Ps. när vi gick och skulle hämta biobiljetterna tidigare så var det stängt och det stog att dom öppnade 16.00 igen (vår bio skulle börja 13.45) så jag tänkte VAD I H******!!!!

Men bion var öppen när vi gick dit och vi köpte massa godis på ica innan vi gick dit HAHA
Vi tittade på Avatar, den var väl sådär kanske... inte min grej riktigt för jag somnade största delen av filmen men jag skulle vilja se hela hemma =)



Det var min dag... nu vankas det mat sen ska jag jobba en del.

XOXO



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: