2010-01-07
 17:19:56

Dags att dra upp såret igen...

Nu är det bara en vecka kvar tills det bär av... till tingsrätten i Örebro.
Talade nyss med mitt målsägandebiträde och vi ska gå igenom hur allt kommer gå till, imorgon.


För dig som inte vet vad detta handlar om så går det att läsa om händelserna HÄR
Det är väldigt viktigt för mig att få prata om det och berätta vidare hur jag haft det, vet att det hjälper andra med liknande bakom sig, att veta att man inte är ensam.

Det börjar bli jobbigt att ens tänka på förhandlingen, jag vill verkligen inte. JAG känner mig som den som gjort fel, jag levde 6 år med honom och gör sedan detta emot honom, det är helt fel.
Jag vet inte hur det kommer att gå den dagen, men är helt ärligt rädd för att dagen ska närma sig...

Försöker spela upp händelserna i huvudet, skulle vilja skriva ner allt så jag säger rätt men det går bara inte. För FÖRSTA gången i HELA mitt liv så kan jag inte skriva ner vad jag tänker!!!


Anonym
PUBLISHED: 2010-01-08, 10:20:43

hoppas allt går bra hjärtat du vet att jag tänker på dej min snuttegull. saknar dej enormt mycket.


Anonym
PUBLISHED: 2010-01-11, 20:28:21

Åh, gumman vi ska ta en fika, jag ska bjuda.

Du kan alltid ringa mig, när som helst om det är något. Mitt i natten om det är så.



Allt kommer gå jättebra jag lovar. Jag kommer tänka på dig hela hela veckan.

Vi hörs snart.



xxx


Elle
PUBLISHED: 2010-01-11, 20:29:30

ps. det var elle



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: