2010-02-16
 19:20:14

Chineeeeseee

Idag åkte jag äntligen och lämnade in min ritbräda på Webhallen så de fick kika vad som var fel med den, har haft problem med den länge nu och som tur var var det bara sladden så jag fick med mig en ny sladd hem direkt. Skönt att inte behöva skicka iväg den för då hade jag inte kunnat jobba...

Var samtidigt på arbetsintervju som gick bra faktiskt, ska nog prova det!

Innan vi åkte hem så stannade vi på en kinabutik vi varit på todogare och skulle bara köpa ris men det blev lite annat oxå, de har byggt till så de har en helt ny våning med nudlar och godis bara, man kan gå där länge men vi kikade lite snabbt vad vi kunde hitta:

  
Trendy SEAWEED rice snack var jättegoda, nästan som dilliga ostbågar.
Potato Spicky Cheese flavoured var ganska goda, väldigt stark ostsmak först, eftersmaken var godast.
Det sista är ris, sesamfrön och jordnötter tror jag, ganska god fast man vet ju inte vad som är rätt eller fel smak när det gäller sånt där, HAHA!

På hemvägen hämtade vi upp några Mc Chicken jr och Cheese, inte för att vi har råd men vi var sugna =P

Nu ska jag hoppa i badet, sen jobba ordentligt äntligen!

Xoxo



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: