2010-04-14
 20:45:57

Skönhet VS Hälsa

Låg och läste lite och kom att tänka på en sak som aldrig slagit mig tidigare.
Hur mycket finns det inom skönhetsbranschen som vi går med på och utsätter vår kropp för som egentligen INTE är så bra för hälsan? Läste bl a om IPL-behandling där man med ljus bleker fläckar i huden med värme, det tar bort rodnader mm genom att blodkärlen koagulerar. Och vad betyder det exakt?

Jag vet att min diet jag fått rekommenderad från läkare INTE stämmer överens med vad tandläkaren vill att jag ska äta så...


Lite kul oxå, satte mig nyss och tittade på Arga snickaren och tyckte jag kände igen frun i huset, och visst är det Jucker som jag jobbat med innan =D Lite roligt!

Idag har vi städat färdigt balkongen och lite inne så nu är våren välkommen att skina in med sin fulla prakt här.
Har även tagit emot massvis med pärlor som var jättefina! Mer kommer om några dagar, så nu är det fullt upp igen i lokalen.... *suck*

Lite balkong bilder =) Eller ja ena är bara en tunna som torkas efter att Jens lackat den.





Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: