2010-04-25
 19:42:53

Oj vilken underbar dag!

Idag startade jag dagen med kaffe och lite jobb... och tvättning vid sidan av. När det var klart så var det dags att låna bilen och åka.

Först kikade vi in på en loppis som vi brukar åka till, nu har dom öppnat ännu en våning så det är 3 våningar med vintage och retro där. Älskar den, kan gå där lääänge.
Hittade tre silverskedar för 5kr styck som jag köpte. Det ska bli halsband.

Sen åkte vi till Jens syster och firade Hugo som fyllde 5 år.
Påväg därifrån stannade vi på en annan loppis som skulle stänga för dagen och ingen av oss hade pengar, eller jo jag hade 8 kr på mig och när jag kom in så dök jag ner i en låda som jag såg något fint i och tanten talade om att det var kastsaker. Jaha "gratis alltså då?" frågade jag. Och det vare.
Så jag roffade åt mig DAGENS FYND!!!
Detta ska det bli måååånga lödda hängen av till halsband!



Det är något slags porslins vindspel eller nåt. Men gratis är gott!!

Sen åkta vi och lämnade av Jens mamma, sedan vidare till Forum och kika på Indiska och Panduro för jag hade två rabattkuponger hos dom.

På indiska letade jag efter ett smycke som skulle vara värt att köpa för att ta delarna ifrån och hittade ett underbart armband! ASBALLA pärlor!



Sen vidare till Panduro och hittade lite spetsband, klippark och stuvtyg.




OJ vilken inspiration jag har nu!! NU J*VLAR!!! Synd att det är jobbmåndag imorgon...


Fick även marknadsföra min nya idé lite idag. Har börjat göra tenngrenar som halsbandshängen och tänkte sälja dom, de verkade sälja hos damerna idag iallafall =)
Såhär ser de ut:




Puss och kram



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: