2009-09-02
 20:46:14

You´re nothing but trash!!

I måndags så hade vi en ide för en fotosession och ville testa om det skulle bli bra. Lånade vår toppmodell och gick till ett stort bås i närheten av centrum, hämtade två kundvagnar med skräp ifrån sop/lastkajen till centrum och placerade ut allt skräp mot ena väggen av båset.
På med konstiga kläder på modellen och upp med henne på detta!

Det var en väldigt rolig session och bilderna blev bra faktiskt:



 
 


En session jag gärna gör om! =D



Och jag har två nya favoriter i mitt liv - Kalles prickiga, gott på allt!! Och schampot Gliss - aldrig har mitt hår mått såhär bra!!!


Så har jag varit lite kreativ idag =)
Gick till studion för att göra ett fotojobb, när det var klart så tyckte jag att mina inköpta knappar och tyger hade legat alldeles för länge så nu var det dags att ta tag i den idén jag haft länge.
Såhär blev de första två kreationerna:





De är så smarta för knapparna är i sig själva låset som låter armen få vara vilken storlek som helst nästan. I ena änden sitter elastiska öglor som man trär runt passande knapp i andra änden för lagom storlek runt armen!

De kommer säljas i butiken när jag har kommit igång mer med dom! =)



CissiLalia
PUBLISHED: 2009-09-02, 20:49:37 | URL: http://cissilalia.blogg.se/

fan vilka snygga armband.. mee like=D


Ida
PUBLISHED: 2009-09-04, 18:37:41

Jätte snygga armband hörru!


Helena
PUBLISHED: 2009-09-05, 08:39:28

Asså, lilltösen där. Fan va grym du är! De där trashbilderna är ju sååå läckra! Jag skulle behöva gå en ps-kurs hos dig märker jag. Shit vad jag önskar att jag hade det där. Keep rocking Jossan!

Kram


Li
PUBLISHED: 2009-09-05, 13:41:44

Cooooola! Shit va enkelt men snyggt!


Sophie mamma till Nellie
PUBLISHED: 2009-09-06, 11:30:14 | URL: http://beylejd.blogg.se/

Riktigt coola =D och väldigt fina bilder verkligen!!


Benitha
PUBLISHED: 2009-09-07, 17:22:53 | URL: http://studiotitolina.com

Vilka fina armband! Vilken fantasi och kreationsförmåga!!

Och grymt coola bilder!!! Har du jobbat mycket med dom? Häftig idé med cool modell och skarp fotograf!!!



Give a comment:

« NAME Save info?

« EMAIL (won´t publish)

« URL

Comment: